Menu
Your Cart

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Aşağıda karımdakarımkocamdakocam.tr üzerinden verilen siparişler, teslimat süreci, iade politikaları ve diğer konular hakkında sıkça sorulan soruların yanıtlarını bulabilirsiniz.


1. Siparişler Hakkında

1.1 Siparişimi nasıl verebilirim?
Web sitemizde beğendiğiniz ürünleri sepete ekleyerek, ödeme adımlarını takip edip siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

1.2 Siparişimi verdim, ancak bilgileri yanlış girdim. Değişiklik yapabilir miyim?
Eğer siparişiniz henüz kargoya verilmediyse, adres veya ürün değişikliği yapmak için info@karımdakarımkocamdakocam.tr adresine e-posta gönderebilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

1.3 Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce iptal edilebilir. Sipariş iptali için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kargoya verilen siparişler için iade sürecini takip etmeniz gerekir.

1.4 Kişiye özel baskılı ürünlerde değişim veya iade yapabilir miyim?
Kişiye özel tasarlanmış ve üretilmiş ürünlerde hatalı baskı veya üretim hatası olmadıkça değişim veya iade yapılamamaktadır.

2. Ödeme ve Fatura İşlemleri

2.1 Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

  • Kredi Kartı (Visa, Mastercard)
  • Banka Kartı
  • Havale/EFT
  • Kapıda ödeme (Bazı ürünler için geçerli olabilir)

2.2 Ödemem onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Ödemeniz başarısız olduysa, banka veya kart sağlayıcınızla iletişime geçebilir veya farklı bir ödeme yöntemi deneyebilirsiniz. Sorun devam ederse, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

2.3 Faturamı nasıl alabilirim?
Siparişiniz tamamlandıktan sonra faturanız e-posta adresinize gönderilir. Ayrıca, siparişinizle birlikte kargo paketi içinde faturanız yer alacaktır.

3. Kargo ve Teslimat

3.1 Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Ödeme onaylandıktan sonra siparişiniz 1-3 iş günü içinde kargoya verilir. Kişiye özel baskılı ürünlerde bu süre 3-7 iş gününü bulabilir.

3.2 Siparişim ne zaman bana ulaşır?

  • İstanbul ve büyükşehirler: 1-3 iş günü
  • Diğer şehirler: 2-5 iş günü
  • Kırsal bölgeler: 5-7 iş günü

3.3 Kargomu nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde e-posta veya SMS ile kargo takip numaranız size iletilir. Bu numara ile kargo firmasının web sitesinden siparişinizi takip edebilirsiniz.

3.4 Kargom hasarlı geldi, ne yapmalıyım?
Teslimat sırasında paketinizi kontrol ediniz. Eğer hasarlıysa, kargo görevlisine tutanak tutturun ve paketi teslim almayın. Hasarlı kargolar için info@karımdakarımkocamdakocam.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

4. İade ve Değişim

4.1 Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
İade talebinizi sipariş tarihinden itibaren 14 gün içinde bize bildirerek başlatabilirsiniz. Ürünün kullanılmamış, zarar görmemiş ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.

4.2 İade süreci nasıl işler?

  1. İade talebinizi info@karımdakarımkocamdakocam.tr adresine iletin.
  2. İade koşullarına uygunsa, size kargo bilgileri sağlanır.
  3. Ürünü bize geri gönderdikten sonra, inceleme süreci başlar.
  4. İade onaylandığında, ücretiniz 7-10 iş günü içinde ödeme yönteminize göre iade edilir.

4.3 Değişim yapabilir miyim?
Eğer aldığınız ürün hatalı veya eksikse, değişim talebinde bulunabilirsiniz. Kişiye özel baskılı ürünlerde yalnızca baskı hatası veya üretim kaynaklı bir hata varsa değişim sağlanabilir.

5. Kişiye Özel Ürünler

5.1 Kişiye özel ürün siparişi verebilir miyim?
Evet! İstediğiniz metin, isim veya görsel ile özel tasarımlar hazırlayabiliriz. Sipariş sırasında ilgili alanlara bilgilerinizi ekleyebilirsiniz.

5.2 Özel tasarım siparişlerinde değişim veya iptal yapabilir miyim?
Kişiye özel ürünlerde sipariş onaylandıktan sonra iptal veya değişiklik yapılamamaktadır. Ancak üretim hatası veya baskı problemi olması durumunda değişim sağlanır.

6. Destek ve İletişim

6.1 Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
E-posta: info@karımdakarımkocamdakocam.tr
Telefon: 0544 932 26 01
Adres: İstanbul, Türkiye

6.2 Çalışma saatleriniz nedir?
Müşteri hizmetlerimiz Pazartesi - Cuma günleri 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.